Social Icons

Pages

Tuesday, January 15, 2019

ဧၿပီ ၁ ရက္မွစ၍ ေျမာင္းျမတံတားသစ္တြင္ ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္း သြားလာႏိုင္မည္

ဧၿပီ ၁ ရက္မွစ၍ ေျမာင္းျမတံတားသစ္တြင္ ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္း သြားလာႏိုင္မည္
-
ေျမာင္းျမ ဇန္နဝါရီ ၁၄
-
ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီး ေျမာင္းျမၿမိဳ႕နယ္ရွိ ေရြးျမစ္ကို ျဖတ္သန္းကာ လပြတၱာေျမာင္းျမ-အိမ္မဲ-ေက်ာင္းကုန္း-က်ဳံေပ်ာ္ၿမိဳ႕မ်ားသို႔ ဆက္သြယ္သြားလာႏိုင္ရန္ တည္ေဆာက္ေနေသာ ေျမာင္းျမတံတားသစ္စီမံကိန္းသည္ ယခုအခါ ၈၃ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ လုပ္ငန္းၿပီးစီးေနၿပီ ျဖစ္၍ ဧၿပီ ၁ ရက္မွစကာ ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္းသြားလာႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း တံတားတည္ေဆာက္ေရး တာဝန္ခံ တံတားဦးစီးဌာနတည္ေဆာက္ေရး အဖြဲ႕(၁) ၫႊန္ၾကားေရးမွဴး(ၿမိဳ႕ျပ) ဦးမ်ဳိးဝင္းထံမွ သိရသည္။
-
ယခုအခါ တံတားစီမံကိန္း၏ ေျမာင္းျမဘက္ကမ္း ခ်ဥ္းကပ္တံတားခန္းဖြင့္ ၃ဝမီတာကိုးခန္း စုစုေပါင္း မီတာ ၂၇ဝ တည္ေဆာက္ျခင္း လုပ္ငန္းသည္ ဇန္နဝါရီ ၁ ရက္က ၿပီးစီးခဲ့ၿပီး ပုသိမ္ဘက္ကမ္း ၃ဝမီတာ ကိုးခန္း မီတာ ၂၇ဝ ၏ ၾကမ္းခင္းႏွင့္ လက္ရန္းမ်ား အေခ်ာသပ္လုပ္ငန္းကို ေဖေဖာ္ဝါရီလကုန္ပိုင္းတြင္ အၿပီးတည္ေဆာက္ႏိုင္ေရး ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း သိရသည္။ ပင္မတံတားခန္းဖြင့္ ၇၅ မီတာ၊၁၄ဝ မီတာ၊ ၇၅ မီတာ စုစုေပါင္း မီတာ ၂၉ဝ တြင္ သံေပါင္မ်ား တပ္ဆင္ျခင္းႏွင့္ ေက်ာက္ျပားခင္းျခင္း လုပ္ငန္းမ်ား ၿပီးစီးေနၿပီး ေဖေဖာ္ဝါရီလႏွင့္ မတ္လတို႔တြင္ လက္ရန္းႏွင့္ အေခ်ာသပ္လုပ္ငန္းမ်ားၿပီးစီးႏိုင္ေရး ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း သိရသည္။
-
ပင္မတံတားသည္ Steel Truss Deck Type အမ်ဳိးအစားျဖစ္ၿပီး ပင္မတံတားမွ ေရလမ္းကင္းလြတ္ခြင့္သည္ ေရြးျမစ္၏ အျမင့္ဆံုးေရတက္ခ်ိန္တြင္ ၁၄ မီတာ ကင္းလြတ္ေၾကာင္း တံတားစီမံကိန္း႐ံုးမွသိရသည္။ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ JFE ကုမၸဏီႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနတို႔ ပူးေပါင္းတည္ေထာင္ထားေသာ J&M Steel Solutions မွ ဒီဇိုင္းေရးဆြဲကာ သံေပါင္ထုတ္လုပ္ထားျခင္း ျဖစ္သည္။
-
''ၿပီးခဲ့တဲ့မိုးတြင္းတုန္းက အေလးခ်ိန္ ၂၃ တန္ရွိတဲ့ ကြန္ကရစ္ရက္မႀကီးေတြ၊ အေလးခ်ိန္ တန္ ၇ဝ ရွိတဲ့ ရက္မႀကီးေတြ တံတားရဲ႕တိုင္ထိပ္ေပၚကို မတင္ရာမွာ ေအာက္ေျခေျမေပ်ာ့တဲ့အတြက္အႏၲရာယ္ရွိတယ္။ ေျမေပ်ာ့မွာ လုပ္ငန္းခြင္အႏၲရာယ္ ကင္းၿပီး စက္ယႏၲရားေတြနဲ႔ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ဖို႔ကို အေသအခ်ာတြက္ခ်က္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ပါတယ္။ သံေပါင္ေတြကို ေရထဲမွာ တပ္ဆင္ရတဲ့အတြက္ေရလမ္းေၾကာင္းကို ပိတ္ရက္ဖြင့္ရက္ေတြနဲ႔ အျမန္ၿပီးစီးေအာင္ ေဆာင္ရြက္ရတာလည္း ရွိပါတယ္'' ဟု ဦးမ်ဳိးဝင္းက ေျပာသည္။
-
ေျမာင္းျမတံတားသစ္ စီမံကိန္းကို ေျမာင္းျမႀကိဳးတံတား၏ ေရစုန္ဘက္ျခမ္း ၄၆ ေပ အကြာ၌ ၂ဝ၁၇ ခုႏွစ္ ေမ ၁ ရက္က စတင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ၿပီး ယခုႏွစ္ မတ္လကုန္ပိုင္းတြင္ အၿပီးတည္ေဆာက္ရန္လ်ာထားေၾကာင္း သိရသည္။ တံတားသစ္၏ အေပၚထည္ပင္မတံတားသည္ Steel Truss Deck Type၊ ခ်ဥ္းကပ္တံတား (P.C Composite Girder) ျဖစ္ၿပီး ေအာက္ထည္သည္ သံကူကြန္ကရစ္ျဖစ္ကာအုတ္ျမစ္သည္ RC Bored Pile ႏွင့္ Spun Pile Foundation Type အမ်ဳိးအစားျဖစ္သည္။
-
တံတားအရွည္ ၈၃ဝ မီတာႏွင့္ အက်ယ္ ၃၄ ေပရွိၿပီး ယာဥ္သြားလမ္း ၂၈ ေပက်ယ္သည္။ ႏွစ္လမ္းေမာင္းျဖစ္ၿပီး အျမင့္ဆံုး ၇၅ တန္အထိရွိေသာ ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ႏိုင္မည္ျဖစ္၍ ၃ ေပအက်ယ္ရွိေသာ လူသြားလမ္းႏွစ္ဖက္ ပါဝင္သည္။ ေျမာင္းျမတံတားသစ္ စီမံကိန္းသည္ ခန္႔မွန္းရန္ပံုေငြ ေငြက်ပ္ သန္းေပါင္း ၂၅၂၅ဝ ျဖင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ တာဝန္ယူ တည္ေဆာက္ထားျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
-
ေမာင္မ်ဳိး(ဧရာဝတီ)
-


#ျမ၀တီေန႔စဥ္သတင္းစာ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...