Social Icons

Pages

Thursday, April 5, 2018

ေျမာင္းျမႀကိဳးတံတား က်ဳိးက်ျခင္းမွာ ကြန္ကရစ္ႀကိဳးထိန္းခံု အတြင္းပိုင္းတြင္ ျမႇဳပ္ႏွံထားေသာ သံမဏိႀကိဳးမ်ား ေဆြးျမည့္ျခင္း ေၾကာင့္ျဖစ္


ေျမာင္းျမႀကိဳးတံတား ျမစ္အတြင္း က်ဳိးက်ခဲ့မႈကို ေတြ႕ရစဥ္။

ရန္ကုန္ ၅-၄-၂ဝ၁၈

ဧရာဝတီ တိုင္းေဒသႀကီးရွိ ေျမာင္းျမႀကိဳးတံတား က်ဳိးက်ပ်က္စီးရျခင္းမွာ ကြန္ကရစ္ ႀကိဳးထိန္းခံု၏ အတြင္းပိုင္းတြင္ ထည့္၍ ျမႇဳပ္ႏွံထားေသာ သံမဏိႀကိဳးမ်ား ေဆြးျမည့္ကာ ႀကိဳးျပတ္က်ျခင္း ေၾကာင့္ျဖစ္ေၾကာင္း ယေန႔ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန၏ သတင္းထုတ္ျပန္ ေၾကညာခ်က္အရ သိရသည္။

ေျမာင္းျမ ႀကိဳးတံတားမွာ ဧၿပီ ၁ရက္ နံနက္ ၁နာရီ ၄၅မိနစ္က ၾကက္စာမ်ား တင္ေဆာင္လာသည့္ ေျခာက္ဘီးကုန္ကား ျဖတ္သန္းေနခ်ိန္တြင္ က်ဳးိက်ခ့ဲသျဖင့္ ကုန္ကားႏွင့္အတူ ယာဥ္ေမာင္း ဦးသန္းေဇာ္ထုိက္ (ခ)
မွတ္ႀကီးႏွင့္ ယာဥ္ေနာက္လိုက္တို႔မွာ ေျမာင္းျမျမစ္ထဲကို ျပဳတ္က်ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

အဆိုပါ ျမစ္ထဲျပဳတ္က်ခဲ့သည့္ ကားႏွင့္အတူ ယာဥ္ေမာင္း၊ ယာဥ္ေနာက္လိုက္ အေလာင္းတို႔ကို ဧၿပီ ၁ ရက္ညေနပိုင္းက ျပန္လည္ရွာေဖြေတြ႕ရွိ ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီး ရဲတပ္ဖြဲ႕မွ သိရသည္။

လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ေျမာင္းျမၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ လပြတၱာၿမိဳ႕နယ္တုိ႔ကို ကုန္စည္စီးဆင္းမႈ၊ ခရီးသြားလာမႈမ်ား မျပတ္ေတာက္ေစရန္ ဇက္ကူးတို႔ ေလးစီးျဖင့္ အခမဲ့ပို႔ေဆာင္ေပးရန္ စီစဥ္ထားၿပီး လူမႈကူညီေရး အသင္းမ်ားက
စက္ေလွသမၺန္မ်ားျဖင့္ အခမဲ့ေျပးဆြဲေနကာ တည္ေဆာက္ေနဆဲ တံတားအသစ္ကို အျမန္ဆံုးၿပီးစီးေအာင္ တည္ေဆာက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕ထံမွ သိရသည္။

ေျမာင္းျမႀကိဳးတံတားကို ၁၉၉၄ ခုႏွစ္က စတင္တည္ေဆာက္ ခဲ့ၿပီး ၁၉၉၆ ခုႏွစ္တြင္ ဖြင့္လွစ္အသံုးျပဳခဲ့ကာ လက္ရွိတြင္ တံတားသက္တမ္းမွာ ၂၂ ႏွစ္ခန္႔ရွိၿပီျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီးအတြင္းရွိ 
က်န္ႀကိဳးတံတားေလးစင္းကိုလည္း ျပန္လည္စစ္ေဆးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ တည္ေဆာက္ၿပီးစီးေသာ တံတားမ်ားကုိ ႏွစ္စဥ္တစ္ႏွစ္လွ်င္ ႏွစ္ၾကိမ္ပုံမွန္ စစ္ေဆးၿပီး ထိန္းသိမ္းျခင္း လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း၊ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ေျမာင္းျမတံတားအပါအဝင္ စုစုေပါင္း
ႀကိဳးတံတား အစင္း ၃ဝရွိၿပီး က်န္ႀကိဳးတံတားမ်ားကို ယခုကဲ့သို႔ျဖစ္စဥ္မ်ဳိး မျဖစ္ေစရန္ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနက အေသးစိတ္စစ္ေဆးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။

ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနသည္ ၂ဝ၁၆-၂ဝ၁၇ ဘ႑ာႏွစ္မွစ၍ လက္ရွိႀကိဳး တံတားႏွင့္အၿပိဳင္ တံတားအသစ္တစ္စင္းကို ဂ်ပန္အင္ဂ်င္နီယာ ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္း၍ ဂ်ပန္နည္းပညာျဖင့္ တည္ေဆာက္ေနၿပီး
တည္ေဆာက္ ခ်ိန္ကာလ တစ္ႏွစ္ခန္႔ရွိၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

အဆိုပါတံတား အသစ္သည္ နည္းပညာအရ တည္ေဆာက္ခ်ိန္ သုံးႏွစ္ခန္႔ၾကာျမင့္မည္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ လက္ရွိတြင္ လမ္းပန္းဆက္သြယ္မႈ အေျခအေနအရ တံတားအသစ္တစ္စင္း အျမန္လိုအပ္ေနၿပီ ျဖစ္သျဖင့္
တံတားအသစ္ကို တစ္ႏွစ္အတြင္း ၿပီးစီးရန္ အမ်ဳိးအစားေျပာင္းလဲ တည္ေဆာက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ျပည္သူမ်ားအေနျဖင့္ လက္ရွိအသံုးျပဳ လ်က္ရွိေသာ တိုင္းေဒသႀကီးမ်ားႏွင့္ ျပည္နယ္မ်ားအတြင္းရွိ ႀကိဳးတံတား ၂၉ စင္းကုိ စိုးရိမ္မႈမရွိၾကပါ ရန္ႏွင့္ အဆိုပါတံတားမ်ား ေရရွည္တည္တံ့ ခိုင္ၿမဲေရးအတြက္ အေလးေပးေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနက သတင္းထုတ္ျပန္ ထားေၾကာင္း သိရသည္။

#Yadanarpondaily

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...