ရန္ကုန္ ၊ ၁၄-၃-၂၀၁၅
ျပည္တြင္း ျပည္ပ ကုန္သြယ္မႈ ရွိေသာ ပင္လယ္ေရေၾကာင္း ကုန္သြယ္မႈတြင္ ကုန္စည္ တင္ေဆာင္လာေသာ သေဘၤာမ်ား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းရွိ ဆိပ္ကမ္းမ်ားသို႔ မဝင္ေရာက္မီ ပင္လယ္ဝမွ စ၍ ရန္ကုန္ျမစ္ေၾကာင္း တစ္ေလွ်ာက္ သဲႏုန္းမ်ား ထူထပ္ လာသျဖင့္ ေရအနက္ေပ ေလ်ာ့က် လာျခင္းေၾကာင့္ ရန္ကုန္ ဆိပ္ကမ္းမ်ားသို႔ ကုန္တင္ သေဘၤာမ်ား ဝင္ေရာက္ ဆိုက္ကပ္ရန္ အခက္အခဲမ်ား ျဖစ္ေပၚ ေနေၾကာင္း ကုန္တင္ သေဘၤာ လုပ္ငန္း လုပ္ေဆာင္ေနသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
ႏိုင္ငံျခား တိုင္းျပည္မ်ားမွ ကုန္စည္ တင္ေဆာင္လာေသာ ကုန္တင္ သေဘၤာႀကီးမ်ား ရန္ကုန္ျမစ္ အတြင္းသို႔ စတင္ ဝင္ေရာက္လာရာ ပင္လယ္ဝမွ စ၍ ျမစ္ေၾကာင္း တစ္ေလွ်ာက္ သဲႏုန္းမ်ား ပို႔ခ်မႈ မ်ားျပားကာ ပြင့္လင္းရာသီ မ်ားတြင္ ျမစ္ေရ ေလ်ာ့က် လာျခင္းေၾကာင့္ ေရအနက္ေပ ေရစူးအမွတ္သည္ လက္ရွိ သေဘၤာမ်ား ဆိုက္ကပ္လ်က္ ရွိေသာ ဆိပ္ကမ္းမ်ားတြင္ ရွိသည့္ သေဘၤာမ်ား၏ ကိုယ္ထည္ အျမင့္ထက္ ေလ်ာ့က် ေနသျဖင့္ မိုးရာသီကာလ မေရာက္မခ်င္း ကုန္တင္ သေဘၤာႀကီးမ်ား ခက္ခဲစြာ ကုန္သြယ္မႈ ျပဳလုပ္ေန ရေၾကာင္း၊ ေလ်ာ့က် ေနေသာ ေရစူးအမွတ္မ်ာ းအတြင္းသို႔ မလြဲမေရွာင္သာ ဝင္ေရာက္ ေနရေသာ သေဘၤာမ်ား အေနျဖင့္လည္း ေရရွည္တြင္ ပ်က္စီး ဆုံး႐ႈံးႏိုင္ေျခမ်ား ျဖစ္ေပၚ လာႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
''အဓိက ျပႆနာက ေရတိမ္ လာတာပါ။ ဒီလို သေဘၤာႀကီးေတြ ကပ္လို႔ရတဲ့ ဆိပ္ကမ္း ေနရာက ေသာင္ေတြ ထူေနတယ္။ အဲဒီမွာ ေရအနက္ ၆ မီတာ ေလာက္ပဲ ေရစူးရွိတယ္။ သေဘၤာေတြက ကုန္ပစၥည္း တန္ခ်ိန္ တစ္ေသာင္း ေအာက္ တင္လာေတာ့ ေရစူးက ၇ မီတာ ရွိေနတယ္။ ျမစ္ေရ အတက္အက် ရွိခ်ိန္မွာ သေဘၤာေပၚမွာ ရွိတဲ့ ကုန္တခ်ိဳ႕ကို ဆိပ္ကမ္းမွာ ခ်ေတာ့ က်န္ခဲ့တဲ့ ကုန္ေသတၱာေတြ သေဘၤာဦးပိုင္းနဲ႔ ပဲ့ပိုင္း အေလးခ်ိန္ မတူညီတဲ့ အခါမွာ ျမစ္ေရ ႐ိုက္ခတ္မႈ နဲ႔ အေလးခ်ိန္ တစ္ေသာင္းရွိတဲ့ ဝန္ဖိအားေၾကာင့္ သေဘၤာမွာ ခါးနာတာေတြ ျဖစ္လာၿပီး စက္ပိုင္းဆိုင္ရာ ခြၽတ္ယြင္းမႈေတြ ျဖစ္လာပါတယ္။ တန္ခ်ိန္ တစ္ေသာင္း ကုန္ပစၥည္း အေလးခ်ိန္၊ သေဘၤာအင္ဂ်င္နဲ႔ သံကိုယ္ထည္ အေလးခ်ိန္၊ သေဘၤာေပၚရွိ စက္သုံးဆီနဲ႔ ေသာက္ေရ သုံးေရတို႔ရဲ႕ အေလးခ်ိန္တို႔ တစ္ၿပိဳင္နက္တည္း သေဘၤာမွာ ရွိတဲ့ သံရက္မမ်ား၊ ဖရိန္တန္းမ်ား ဖိခ်ခံရသလို ျဖစ္ေနပါတယ္။ အဲဒီ သဲႏုန္းပို႔ခ်မႈေတြ မ်ားလာရင္ ေနာင္ဆိုကုန္တင္ သေဘၤာေတြ လံုးဝ ဝင္မရႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္သြားႏိုင္တယ္'' ဟု ကုန္သြယ္ေရး လုပ္ငန္း ေဆာင္ရြက္ေနသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
မုိးေအာင္
#Themyawadydaily
#ျမ၀တီေန႔စဥ္
No comments:
Post a Comment