မႏၱေလး ၁၄-၁၂-၂၀၁၇
မႏၲေလး-ျပင္ဦးလြင္ လမ္းပိုင္းကို ယာဥ္သြားလာမႈ မ်ားလာျခင္းေၾကာင့္ ေလးလမ္းသြား လမ္းမႀကီးအျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕ေဖာက္လုပ္ လ်က္ရွိရာ ၂ဝ၁၈ ခုႏွစ္ မတ္လတြင္ ၿပီးစီးေအာင္ ေဖာက္လုပ္သြားမည္ဟု မႏၲေလးတိုင္းေဒသႀကီး လွ်ပ္စစ္၊ စြမ္းအင္ႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီး ဦးဇာနည္ေအာင္က ေျပာျပသည္။
ယခုအခါ မႏၲေလး-မူဆယ္လမ္းမႀကီးကုိ ေန႔စဥ္ကားအစီးေရ ပ်မ္းမွ်အားျဖင့္ ၈ဝဝဝ ခန္႔ ျဖတ္သန္းေနၿပီး မႏၲေလး-ျပင္ဦးလြင္ လမ္းပိုင္းကုိ ၎ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား အားလံုး ျဖတ္သန္း သြားလာေနရေၾကာင္း လွ်ပ္စစ္၊ စြမ္းအင္ႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
"မႏၲေလး-ျပင္ဦးလြင္ လမ္းပိုင္းက အခုေနာက္ပိုင္း ခရီးသြားေတြ မ်ားလာပါတယ္။ လား႐ႈိးဘက္သြားတဲ့ တြဲကား၊ ကုန္ကားေတြလဲရွိေတာ့ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈေတြက အၿမဲတမ္းလို ျဖစ္ေနတာဆိုေတာ့ အခုလို လမ္းတိုးခ်ဲ႕ ေဖာက္လုပ္တာ အေကာင္းဆုံးပါပဲ" ဟု မႏၲေလး-မူဆယ္ အေဝးေျပးကုန္တင္ယာဥ္ေမာင္း တစ္ဦးက ေျပာျပသည္။
"မႏၲေလးကေန မူဆယ္ကို သြားေနတဲ့ အဓိကကုန္စည္စီးဆင္းရာ လမ္းေၾကာင္းထဲမွာလဲ ပါေနတယ္။ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး ေတြေကာင္းမြန္မွ အားလံုးအဆင္ေျပမယ္။ ေနာက္ ဒီလမ္းပိုင္းမွာ ကုန္စည္စီးဆင္းမႈ အတြက္ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ကားအစီးေရ အမ်ားဆံုး ျဖတ္သန္းေနတဲ့ လမ္းျဖစ္တ့ဲအတြက္ တိုးခ်ဲ႕ရတာပါ။ ဒီလမ္းက BOT စနစ္နဲ႔ ေပးထားတာဆိုေတာ့ အဲဒီကုမၸဏီကိုပဲ လမ္းခ်ဲ႕ဖို႔အစိုးရအဖြဲ႕က ၫႊန္ၾကားခဲ့တာပါ"ဟု မႏၲေလးတိုင္း ေဒသႀကီး လွ်ပ္စစ္၊စြမ္းအင္ႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီး ဦးဇာနည္ေအာင္က ေျပာျပသည္။
အဆိုပါလမ္းပိုင္းကို Oriental Highway ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီအား BOT စနစ္ျဖင့္ ခ်ထားေပးခဲ့ရာ လမ္းတိုးခ်ဲ႕ျခင္း လုပ္ငန္းကိုလည္း ယင္းကုမၸဏီက တာဝန္ယူ ေဆာင္ရြက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ေန႔စဥ္တိုးတက္ မ်ားျပားလာသည့္ ကားအစီးေရႏွင့္အညီ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ေလ်ာ့က်ေစရန္အတြက္ ရည္ရြယ္၍ ေဆာင္ရြက္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
မႏၲေလး-ျပင္ဦးလြင္ လမ္းပိုင္းသည္ ၄၂ မိုင္ရွည္လ်ားၿပီး မႏၲေလးမွ မူဆယ္သို႔ တိုက္႐ိုက္သြားေရာက္ ႏိုင္သည့္ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရး လမ္းေၾကာင္းတြင္ ပါဝင္ေနရာ ခရီးသြားရာသီခ်ိန္ႏွင့္ ပြဲေတာ္ရာသီခ်ိန္မ်ား၌ လမ္းအသုံးျပဳမႈ ပို၍မ်ားျပားကာ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈမ်ား မၾကာခဏ ျဖစ္ေပၚေနေၾကာင္း သိရသည္။ ယခုအခါ မႏၲေလး-ျပင္ဦးလြင္လမ္းပိုင္းသည္ ႏွစ္လမ္းသြား အက်ယ္အတက္လမ္း၊ အဆင္းလမ္းရွိၿပီး ေလးလမ္းသြား အျဖစ္တိုးခ်ဲ႕ ေဖာက္လုပ္ျခင္းကို ယခုႏွစ္ ႏွစ္ဆန္းပိုင္းက စတင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာ ၂ဝ၁၈ခုႏွစ္ မတ္လတြင္ အၿပီးေဖာက္လုပ္ သြားမည္ဟု သိရသည္။
#Yadanarpondaily
No comments:
Post a Comment