ရန္ကုန္ ၊ ၁၃-၇-၂၀၁၅
ျမန္မာ သေဘၤာသားမ်ား အပါအဝင္ ျမန္မာ့ေရေၾကာင္း လုပ္ငန္းမ်ား အတြက္ အေရးပါသည့္ MLC 2006 ကို ယခုႏွစ္ မကုန္မီ အျပည္ျပည္ ဆုိင္ရာ အလုပ္သမား အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ ILO ႏွင့္ အၿပီးသတ္ လက္မွတ္ေရးထုိး ႏုိင္ရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန၊ ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန၊ ဥပေဒႏွင့္ နည္းပညာ စံမ်ား ဌာနမွ သိရသည္။
ILO ႏွင့္ လက္မွတ္ ေရးထုိးၿပီး ပါက ျဖစ္ေပၚ လာႏိုင္သည့္ ေကာင္းက်ဳိး၊ ဆုိးက်ဳိးကို အဖြဲ႔အစည္း အားလံုးႏွင့္ ညိႇႏႈိင္းခဲ့ၿပီး ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန အေနျဖင့္ တာဝန္ယူ ေဆာင္ရြက္ ေပးေနေၾကာင္း သိရသည္။ လက္ရွိတြင္ ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ ေရေၾကာင္း ေလာက တည္ၿငိမ္စြာ လည္ပတ္ ႏုိင္ရန္ အခက္အခဲ အတားအဆီး မ်ားစြာ ရွိေနဆဲ ျဖစ္ၿပီး MLC 2006 လက္မွတ္ေရးထုိး ႏုိင္ရန္လည္း တစ္ခု အပါအဝင္ ျဖစ္ေနေၾကာင္း ျမန္မာ့ ပင္လယ္ေရ ေၾကာင္း အလုပ္သမားမ်ား အဖြဲ႔မွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
အဆုိပါ MLC 2006 သည္ ILO ႏွင့္ လက္မွတ္ ေရးထုိးၿပီး ၁၂ လၾကာလွ်င္ အသက္ဝင္ လာမည္ ျဖစ္သည္။ လက္ရွိတြင္ ျမန္မာ သေဘၤာသားမ်ား အတြက္ MLC 2006 လက္မွတ္ေရးထုိး ႏုိင္ရန္ ေႏွာင့္ေႏွး ၾကန္႔ၾကာ ေနျခင္း အပါအဝင္ ရာထူးတုိး စာေမးပြဲအတြက္ လုပ္သက္ မွတ္တမ္း တင္ျပရာတြင္ အခက္အခဲ ရွိေနျခင္း၊ သေဘာၤသား မ်ား၏ နစ္နာမႈ အတြက္ မွန္ကန္သည့္ ေျဖရွင္း ေဆာင္ရြက္ ႏုိင္ေသာ အစီအမံ အားနည္းေနျခင္း၊ ဥပေဒ၊ အမိန္႔၊ ၫႊန္ၾကားခ်က္ မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ သေဘၤာသားမ်ား ကိုယ္တုိင္ ပါဝင္ေဆြးေႏြး ႏုိင္ခြင့္ မရွိျခင္း စသည့္ အခက္အခဲ မ်ားႏွင့္ ရင္ဆုိင္ ေနရဆဲ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းကဲ့သို႔ အခက္အခဲ မ်ားႏွင့္ ရင္ဆုိင္ ေနရေသာ္လည္း ျပည္တြင္း၌ သေဘာၤသား လုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္ေနသည့္ ကုမၸဏီေပါင္း ၁၆ဝ ခန္႔ရွိၿပီး စာအုပ္ တစ္သိန္းေက်ာ္ ထုတ္ေပး ထားကာ လုပ္ငန္းခြင္ ဝင္ေရာက္သူ ဦးေရ ႏွစ္ေသာင္း ဝန္းက်င္၊ လည္ပတ္မႈ ေျခာက္ေသာင္း ဝန္းက်င္ႏွင့္ အလုပ္လက္မ့ဲ ေလးေသာင္း ဝန္းက်င္ခန႔္ ရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့ပင္လယ္ ေရေၾကာင္း အလုပ္သမားမ်ား အဖြဲ႕ခ်ဳပ္၏ စာရင္းမ်ား အရ သိရသည္။
#Themyawadydaily
No comments:
Post a Comment