ရန္ကုန္ ၊ ၂၀-၂-၂၀၁၅
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ အျပည္ျပည္ ဆိုင္ရာ ဆိပ္ကမ္းႀကီး မ်ားသုိ႔ ကြန္တိန္နာ သေဘၤာမ်ား တစ္လလွ်င္ အႀကိမ္ ၄ဝ ဆိုက္ကပ္ ခြင့္ျပဳ ထားေၾကာင္း ျမန္မာ့စက္မႈ ဆိပ္ကမ္းမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္ အရ သိရသည္။
လတ္တေလာ တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ အျပည္ျပည္ ဆုိင္ရာ ဆိပ္ကမ္းႀကီး ခုနစ္ခု ရွိရာ ရန္ကုန္ျမစ္ အတြင္း ပင္လယ္ ေရဆူး ၈ ဒသမ ၉ မီတာတြင္ အရွည္ ၁၆၇ မီတာရွိသည့္ ပင္လယ္ကူး သေဘၤာ မ်ားကို တစ္လလွ်င္ အႀကိမ္ ၄ဝ အထိ ဆိုက္ကပ္ ခြင့္ျပဳထားျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''အခု ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ကုန္တင္ပို႔မႈ၊ ကုန္မွာယူမႈ ေတြက မ်ားလာၿပီး သေဘၤာလိုင္း ေတြကလည္း အၿပိဳင္အဆိုင္ ျဖစ္လာတယ္'' ဟု ၄င္းက ဆက္လက္ ေျပာသည္။ ထို႔အျပင္ ပင္လယ္ဝ၌ သေဘၤာ ေစာင့္ဆုိင္းခ်ိန္ မရွိပါက ပိုမိုျမန္ဆန္ ႏုိင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ဆိပ္ကမ္းမ်ား မအားလပ္သည့္ အတြက္ သေဘၤာအစင္း ၂ဝ ခန္႔ကို အခ်ိန္ တစ္ရက္၊ ႏွစ္ရက္ ေစာင့္ဆိုင္း ေနရသည့္ အတြက္ တစ္လ အတြင္းတြင္ သေဘၤာ တစ္စင္း အေနျဖင့္ ေလးေခါက္ ခန္႔သာ ပို႔ေဆာင္ ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
ထို႔အျပင္ ေပ ၂ဝ ရွိသည့္ ကြန္တိန္နာ (1 TEU) တြင္ ကုန္တန္ခ်ိန္ တန္ ၂ဝ ခန္႔ပါရွိၿပီး ေပ ၄ဝ ရွိသည့္ ကြန္တိန္နာ (2 TEU) တြင္ ကုန္တန္ခ်ိန္ ၂၆ တန္ခန္႔ ပါရွိကာ Over Weight တန္ခ်ိန္ ၄ဝ ေက်ာ္ပါက တန္ပိုေၾကး ႏွစ္ဆ ေပးေဆာင္ ရေၾကာင္း သိရသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ သေဘၤာ တစ္စင္းလွ်င္ ကုန္ပါ သည့္ ကြန္တိန္နာ ၂ဝဝ ႏွင့္ ကုန္မပါ သည့္ ကြန္တိန္နာ ၂ဝဝ ခန္႔ ပါရွိမွသာ ၄င္း တို႔အတြက္ တြက္ေျခ ကိုက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ကြန္တိန္နာ တစ္လံုးလွ်င္ ကုန္ပစၥည္း အမ်ဳိးအစား ေပၚ မူတည္၍ ပ်မ္းမွ် သေဘၤာ တန္ဆာခ ေဒၚလာ ၅ဝဝ မွ ၅၅ဝ ခန္႔ ေပးရေၾကာင္း သိရသည္။
ေနေန
#Themyawadydaily
#ျမ၀တီေန႔စဥ္
No comments:
Post a Comment