Social Icons

Pages

Monday, March 20, 2017

ဂ်ပန္နည္းပညာကုိ အသံုးျပဳ၍ တန္ဖုိးျမႇင့္စားေသာက္ကုန္ ထုတ္လုပ္မႈကုိ ကုန္ထုတ္လုပ္ငန္းရွင္ မ်ား စိတ္၀င္စားမႈရွိ



ေနျပည္ေတာ္ ၊ ၂၀-၃-၂၀၁၇

ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ နည္းပညာကို အသုံးျပဳ၍ ဆန္၊ ပဲ၊ ေျပာင္း၊ ဂ်ဳံ ျဖင့္ တန္ဖိုးျမႇင့္ စားေသာက္ကုန္ ထုတ္လုပ္မႈကို ကုန္ထုတ္လုပ္ငန္းရွင္ ၇ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ စိတ္ဝင္စားမႈ ရွိေနေၾကာင္း အေသးစား စက္မႈလက္မႈ လုပ္ငန္းဦးစီးဌာန ေနျပည္ေတာ္ (႐ုံးခ်ဳပ္)မွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦး က ေျပာျပ၍ သိရသည္။

တန္ဖုိးျမႇင့္ စားေသာက္ကုန္ မ်ားကို ျပည္တြင္းမွထြက္ရွိသည့္ သီးႏွံမ်ားအေျခခံၿပီး က်န္းမာသန္႔ရွင္း၍ အာဟာရျပည့္ဝကာ ေစ်းႏႈန္းခ်ဳိသာသည့္ တန္ဖိုးျမႇင့္ (Value Added) စားေသာက္ကုန္ ၂၆ မ်ဳိးကို ဒီဇင္ဘာလ ကတည္းက ဓာတုေဆးဝါးမ်ားကို အသုံးမျပဳဘဲ ျမန္မာႏိုင္ငံအတြင္းမွ ထြက္ရွိသည့္ သီးႏွံမ်ားျဖင့္သာ စမ္းသပ္ထုတ္လုပ္ ထားေၾကာင္း၊ ေစ်းကြက္အတြင္း စားသုံးသူမ်ား ေဘးအႏၲရာယ္ ကင္းရွင္းေစေရးကို အဓိကထား၍ စမ္းသပ္ထုတ္လုပ္ ထားေၾကာင္း သိရသည္။

အဆိုပါ အေျခခံစားေသာက္ကုန္ ထုတ္လုပ္မႈ သင္တန္းမ်ားကို ေနျပည္ေတာ္႐ုံးခ်ဳပ္ အျပင္ တိုင္းေဒသႀကီးႏွင့္ ျပည္နယ္႐ုံးခြဲ မ်ားကို ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံ အစားအေသာက္ သိပၸံ (FOSTA) အဖြဲ႕တို႔က ၄င္းမုန္႔မ်ား ျပဳလုပ္သည့္ နည္းပညာပိုင္း မ်ားကို ယခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီလ ဒုတိယပတ္မွ စတင္သင္ၾကား ေပးခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

၄င္းသင္တန္းမ်ား အျပင္ ျပည္နယ္ႏွင့္ တိုင္းေဒသႀကီးရွိ ႐ုံးမ်ားက အေသးစား စက္မႈလက္မႈလုပ္ငန္း ရွင္မ်ားအား ထပ္ဆင့္နည္းပညာ မ်ားကို ယခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီလ အတြင္းက သင္တန္းပို႔ခ်ေပး ခဲ့ေၾကာင္း၊ ထိုသင္တန္းမ်ား ၿပီးဆုံးသြားပါက ျမန္မာတစ္ႏိုင္ငံလုံးရွိ စာသင္ေက်ာင္းမ်ားမွ မုန္႔ေစ်းတန္းမ်ား အျပင္ ေစ်းကြက္မ်ား အတြင္းသို႔ ျဖန္႔ေဝေပး သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံမွ ထြက္ရွိသည့္ ဆန္၊ ပဲ၊ ေျပာင္း၊ ဂ်ဳံကို အေျခခံ၍ ဂ်ပန္နည္းပညာျဖင့္ ထုတ္လုပ္မႈ သင္တန္းမ်ားကို တိုင္းေဒသႀကီး ႏွင့္ျပည္နယ္အလိုက္ နည္းပညာ သင္တန္းမ်ား ပို႔ခ်ေပးေနသည့္ အျပင္ ျမန္မာ တစ္ႏိုင္ငံလုံးတြင္ တန္ဖိုးျမႇင့္ စားေသာက္ကုန္ မ်ားကို ထုတ္လုပ္ကာ ေစ်းကြက္အတြင္း ျဖန္႔ခ်ိေရာင္းခ်ျခင္း မ်ားကို ျပဳလုပ္မည့္ လုပ္ငန္းရွင္ ၇ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းထိ ရွိေနေၾကာင္း သိရသည္။

''ျမန္မာႏိုင္ငံအတြင္းကို ျပည္ပက စားေသာက္ကုန္ အမ်ဳိးမ်ဳိး ဝင္ေရာက္ေနတာ ေတြ႕ရတယ္။ အမ်ားဆံုးဝင္ေရာက္ လာတဲ့ မုန္႔ေတြက ဒီဇိုင္းလွလွေလး ေတြန႔ဲထုပ္ပိုးထားတယ္။ ၿပီးေတာ့ ဆိုးေဆးပါဝင္တဲ့ မုန္႔ေတြလဲရွိတယ္။ ဒါေတြကို အမ်ားဆံုး ဝယ္ယူစားသုံး ၾကတာက ေက်ာင္းတက္ေနတဲ့ ကေလးေတြ မ်ားတယ္။ ေရရွည္မွာ က်န္းမာေရးကိုပါ ထိခိုက္လာႏိုင္တဲ့ အတြက္ ျပည္တြင္းက ထြက္ရွိတဲ့ ကုန္ၾကမ္းေတြကို ဂ်ပန္နည္းပညာနဲ႔ ပူးေပါင္းၿပီး မုန္႔ေတြကို ထုတ္လုပ္ၿပီး ေစ်းကြက္အတြင္း ျဖန္႔ခ်ိေပးသြားမွာပါ။ ကုန္ထုတ္လုပ္မႈ လုပ္ငန္းရွင္ေတြ ကိုလဲ နည္းပညာေတြ အခမဲ့ျဖန္႔ေဝ ေနပါတယ္။ စိတ္ပါဝင္စားတဲ့ လုပ္ငန္းရွင္ေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ား ပါတယ္''ဟု ၄င္းက ဆက္လက္ ေျပာျပသည္။

ဆန္၊ ပဲ၊ ေျပာင္း၊ ဂ်ဳံစသည့္သီးႏွံ တို႔ျဖင့္ ထုတ္လုပ္ထားေသာ မုန္႔ပဲသေရစာ စားေသာက္ကုန္ ၂၆ မ်ဳိးမွာ ေျမပဲပြေၾကာ္၊ အာလူးေၾကာ္၊ ၾကက္သြန္နီ ေပါင္းေၾကာ္၊ တ႔ိုဟူးေျခာက္ေၾကာ္၊ ငွက္ေပ်ာေပါင္းေၾကာ္၊ ၾကက္သြန္ျဖဴ ေပါင္းေၾကာ္၊ ပုစြန္ေပါင္းေၾကာ္၊ ေျပာင္းဖူးေပါင္းေၾကာ္၊ ေခ်ာကလက္ ေပါင္းေၾကာ္၊ ငါးမုန္႔ေၾကာ္၊ ေက်ာက္ဖ႐ုံယို၊ အာလူးေပါင္းေၾကာ္၊ သရက္ယို၊ ပန္းသီးယို၊ ေတာင္ႀကီးပဲေၾကာ္၊ ေျပာင္းဖူးေပါက္ေပါက္၊ နာနတ္ယို၊ Rice Snack ၊ ဆန္ကိတ္ေျခာက္၊ ဆန္ကိတ္၊ မရန္းယို၊ ဆီးယို၊ မန္က်ည္းေဖ်ာ္ရည္၊ ဆီးေဖ်ာ္ရည္၊ ခရမ္းခ်ဥ္သီးေဆာ့(စ္) ၊ ခရမ္းခ်ဥ္သီးယို တို႔ကို စမ္းသပ္ထုတ္လုပ္ ထားေၾကာင္း သိရသည္။

ရတနာပံုေန႔စဥ္သတင္းစာ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...