Social Icons

Pages

Tuesday, September 8, 2015

ကုိယ္ပုိင္အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရ ေဒသႏွင့္ ေဒသစရိတ္ ခံစားခြင့္ရေဒသ မ်ားရွိ တကၠသုိလ္၀င္တန္း ေအာင္ျမင္သူမ်ားအား ေဆးတကၠသုိလ္၀င္ခြင့္ ေခၚယူ


ရန္ကုန္ ၊ ၈-၉-၂၀၁၅

ကိုယ္ပိုင္ အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရ ေဒသ ေျခာက္ခုႏွင့္ ႏုိင္ငံေတာ္မွ ထုတ္ျပန္ထားသည့္ ေဒသစရိတ္ ခံစားခြင့္ ရရွိေသာ သြားလာေရးႏွင့္ လူမႈေရး ခက္ခဲသည့္ ေဒသမ်ားမွ ၂ဝ၁၅ ခုႏွစ္ တကၠသိုလ္ ဝင္တန္းတြင္ သိပၸံတြဲျဖင့္ ေအာင္ျမင္သူ မ်ားကို က်န္းမာေရး ဝန္ႀကီးဌာန ေဆးဘက္ဆုိင္ရာ လူ႔စြမ္းအား အရင္းအျမစ္ ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ေရး ႏွင့္ စီမံခန္႔ခြဲေရး ဦးစီးဌာနႏွင့္ ေဆးတကၠသိုလ္ တုိ႔၌ ၀င္ခြင့္ေလွ်ာက္လႊာ မ်ား ေခၚယူေနေၾကာင္း သိရသည္။

ေလွ်ာက္ထား လိုသူမ်ား အေနျဖင့္ ၂ဝ၁၅ ခုႏွစ္ တကၠသိုလ္ဝင္ စာေမးပြဲတြင္ သိပၸံ ဘာသာတြဲျဖင့္ ေအာင္ျမင္သူ ျဖစ္ရမည္ျဖစ္ၿပီး အေျခခံပညာ အ႒မတန္း၊ နဝမတန္း ႏွင့္ ဒသမတန္း တို႔ကို သတ္မွတ္ထားသည့္ ေဒသမ်ားတြင္ ဆက္တိုက္ ပညာသင္ၾကား ခဲ့သူျဖစ္ရမည္။ ေလွ်ာက္ထားခ်ိန္ တြင္လည္း ေလွ်ာက္ထားသူ ႏွင့္ မိဘႏွစ္ပါး စလံုးသည္ တည္ဆဲႏုိင္ငံသား ျဖစ္မႈဥပေဒႏွင့္ ကိုက္ညီသည့္ ႏုိင္ငံသား ျဖစ္ရမည့္အျပင္ ကိုယ္ပုိင္ အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရ ေဒသမ်ား ျဖစ္သည့္ နာဂ၊ ဓႏု၊ ပအိုဝ္း၊ ပေလာင္၊ ကိုးကန္႔၊ ဝႏွင့္ ႏုိင္ငံေတာ္မွ ထုတ္ျပန္ထားေသာ ေဒသစရိတ္ ခံစားခြင့္ ရွိသည့္ သြားလာေရးႏွင့္ လူမႈေရး ခက္ခဲေသာ ေဒသမ်ားတြင္ အၿမဲတမ္း ေနထုိင္သူလည္း ျဖစ္ရမည္။

ဝင္ခြင့္ ေလွ်ာက္ထားရာတြင္ ျမန္မာႏုိင္ငံ စာစစ္အဖြဲ႕မွ ထုတ္ေပးေသာ တကၠသိုလ္ စာေမးပြဲေအာင္ စာရင္းရမွတ္ မူရင္းတစ္ေစာင္၊ အဆုိပါ ေဒသမ်ား၌ သံုးႏွစ္ဆက္တုိက္ တက္ေရာက္ ေအာင္ျမင္ခဲ့ေၾကာင္း သက္ဆုိင္ရာ အေျခခံပညာ အထက္တန္း ေက်ာင္း ေက်ာင္းအုပ္ႀကီး ႏွင့္ ၿမိဳ႕နယ္ ပညာေရးမွဴး တုိ႔၏ ေထာက္ခံခ်က္၊ အိမ္ေထာင္စုစာရင္း မိတၱဴႏွင့္ အဆုိပါ ေဒသတြင္ သံုးႏွစ္ဆက္တုိက္ ေနထိုင္သူ ျဖစ္ေၾကာင္း သက္ဆုိင္ရာ အာဏာပိုင္ မ်ား၏ ေထာက္ခံခ်က္၊ မိဘအုပ္ထိန္းသူ မ်ား၏ ႏုိင္ငံသား စိစစ္ေရးကတ္ မိတၱဴ၊ လိုင္စင္ ကာလာဓာတ္ပံု ႏွစ္ပံု၊ ဘြဲ႕ရရွိၿပီး ပါက မိမိေဒသ၌ ငါးႏွစ္တာဝန္ ထမ္းေဆာင္ပါမည္ ဟု ကတိျပဳ ဝန္ခံခ်က္ တုိ႔ျဖင့္ ပူးတြဲ ေလွ်ာက္ထား ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ဝင္ခြင့္ ေလွ်ာက္လႊာ မ်ားကို စက္တင္ဘာ ၉ ရက္ ေနာက္ဆံုးထား၍ ေဆးဘက္ ဆုိင္ရာ လူ႔စြမ္းအား အရင္းအျမစ္ ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ေရး ႏွင့္ စီမံခန္႔ခြဲေရး ဦးစီးဌာန ႐ံုးအမွတ္(၄) ေနျပည္ေတာ္သို႔ တုိက္႐ိုက္ေပးပို႔ ေလွ်ာက္ထားရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၄)

#Themyawadydaily

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...