ရန္ကုန္ ၊ ၁၅-၇-၂၀၁၅
ျမန္မာလုပ္သား ဦးေရ ဒုတိယ အမ်ားဆံုး ျဖစ္သည့္ မေလးရွား ႏိုင္ငံ ကြာလာလမ္ပူ ရွိ ျမန္မာသံ႐ံုးသို႔ ေန႔စဥ္ လူဦးေရ ၃ဝဝ ခန္႔လာေရာက္ ၍ ဗီဇာ ေလွ်ာက္ထားျခင္း၊ ႏိုင္ငံကူး လက္မွတ္ သက္တမ္းတိုး ေလွ်ာက္ထားျခင္း၊ ႏိုင္ငံကူး လက္မွတ္ ေပ်ာက္ဆံုး ပ်က္စီး၍ အသစ္ ေလွ်ာက္ထားျခင္းမ်ား အပါအဝင္ တျခား အကူအညီ ေတာင္းခံမႈ မ်ားကို အခ်ိန္ႏွင့္ တစ္ေျပးညီ ကူညီ ေဆာင္ရြက္ ေပးႏိုင္ရန္ လုပ္ငန္းခြင္ မ်ားသို႔လည္း အလုပ္သမား သံ႐ံုးမွ အရာရွိႏွစ္ဦး ေစလႊတ္ကာ ကူညီေျဖရွင္း ေပးျခင္းမ်ား ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိရာမွ လုပ္ငန္း ပိုမိုတြင္က်ယ္ ေစရန္ႏွင့္ လြယ္ကူ ထိေရာက္မႈ ရွိေစရန္ လူထု ဆက္ဆံေရး အရာရွိ (Diplomatic and Public Relation Officer) အားခန္႔အပ္ ထားရွိခဲ့ၿပီး ႐ံုးခန္းဖြင့္လွစ္ တာဝန္ ထမ္းေဆာင္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါ လူထုဆက္ဆံေရး သံအရာရွိသည္ သံ႐ံုးသို႔ လူကိုယ္တိုင္ လာေရာက္ အကူအညီ ေတာင္းခံၾက သူမ်ားအား တိုက္႐ိုက္ ေတြ႕ဆံု အကူအညီေပးျခင္း၊ အေရးေပၚ ဖုန္းျဖင့္ အကူအညီ ေတာင္းခံၾက သူမ်ားအား လမ္းၫႊန္ အႀကံေပးကာ လူထုႏွင့္ ရင္းႏွီး ပြင့္လင္းစြာ ဆက္သြယ္ ကူညီ ေဆာင္ရြက္ ေပးသြားမည္ ျဖစ္သည္။
ျမန္မာသံ႐ံုး အေနျဖင့္ သံ႐ံုး၏ ဝက္ဘ္ဆိုက္ႏွင့္ ေဖ့ဘြတ္ စာမ်က္ႏွာ မ်ားတြင္ တိက် မွန္ကန္သည့္ သတင္း အခ်က္အလက္မ်ား စဥ္ဆက္မျပတ္ ျဖန္႔ခ်ိျခင္း၊ ျပည္ပေရာက္ ႏိုင္ငံသားမ်ား အခြင့္အေရး၊ ခံစားႏိုင္ခြင့္မ်ား အရ မေလးရွား ႏိုင္ငံေရာက္ ျမန္မာႏိုင္ငံသား မ်ား၏ လိုအပ္ခ်က္ မ်ားကို ေလ့လာ စုေဆာင္း၍ သတ္မွတ္ ထားေသာ စည္းမ်ဥ္း စည္းကမ္း မ်ားအတြင္း လုပ္ထံုးလုပ္နည္း မ်ားႏွင့္အညီ ျဖည့္ဆည္း ေဆာင္ရြက္ ေပးျခင္း၊ လူထုဆက္ဆံ ေရးႏွင့္ လူထု ဆက္သြယ္ေရး နည္းလမ္း အမ်ဳိးမ်ဳိး အသံုးျပဳ၍ သံ႐ံုးႏွင့္ လူထုအၾကား ဆက္ဆံေရး ပိုမို ပြင့္လင္း ျမင္သာမႈ ရွိေစျခင္း တို႔ျဖင့္ ႏိုင္ငံသား အက်ဳိးစီးပြား ကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာက္ေရး လုပ္ငန္းစဥ္ မ်ားကို ေဆာင္ရြက္ လ်က္ရွိရာ လူထု ဆက္ဆံေရး သံအရာရွိ ခန္႔အပ္ ထားျခင္းသည္ မေလးရွား ႏိုင္ငံေရာက္ ျမန္မာ ႏိုင္ငံသားမ်ား၏ လူမႈ ေနထိုင္ေရး အေျခအေန မ်ားအတြက္ အားကိုး အားထား ျဖစ္ေစေၾကာင္း သိရသည္။
ဝန္းရံခ
#Themyawadydaily
No comments:
Post a Comment