ရန္ကုန္ ၊ ၁၀-၃-၂၀၁၅
ရန္ကုန္- မႏၲေလး အျမန္လမ္း ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရး အဖြဲ႕အေနျဖင့္ ရန္ကုန္- မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီး ေပၚရွိ တံတားမ်ားတြင္ ေဒါက္ေထာက္မႈ လုပ္ငန္းမ်ား (ပံု) ကို လုပ္ကိုင္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိရာ ထိုသို႔ ေဆာင္ရြက္ထားရွိမႈ အေပၚတြင္ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ားမွ စိုးရိမ္ပူပန္မႈမ်ား မရိွေစေရး အတြက္ အသိေပးခ်က္ ထုတ္ျပန္ေၾကညာ ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္- မႏၲေလး အျမန္ လမ္းမႀကီးကို လမ္းႏွင့္တံတား မ်ား၏ ခံႏိုင္ဝန္အား တန္ခ်ိန္ ၈ဝ ထိသာ တင္ေဆာင္ သြားလာႏိုင္ေသာ ဒီဇိုင္းပံုစံမ်ားျဖင့္ တည္ေဆာက္ ထားျခင္း ျဖစ္သည္။ ထို အျမန္လမ္းမ ႀကီးတြင္ သတ္မွတ္ခြင့္ျပဳ တန္ခ်ိန္ထက္ ပိုေသာ ဝန္ေလး ပစၥည္းမ်ားကို Transporter ယာဥ္မ်ားျဖင့္ သယ္ေဆာင္ရန္ လိုအပ္သည့္အခါ ၌ တံတားမ်ား၌ Ultimate Deflection မ်ား မျဖစ္ေပၚေစေရး အတြက္ Girder မ်ား၏ ေအာက္ေျခတြင္ (Prop) ေဒါက္ေထာက္ ေပးျခင္းလုပ္ငန္း မ်ားကို လုပ္ကိုင္ ေဆာင္ရြက္ ေပးေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းအသိေပး ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိသည္။
ထိုသုိ႔ ရန္ကုန္- မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးရွိ တံတားမ်ားတြင္ ေဒါက္ေထာက္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားကို ျပည္သူ႔ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္း၊ ရန္ကုန္- မႏၲေလး အျမန္လမ္း ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းေရး အထူးအဖြဲ႕က ၃၆၆/၃ မိုင္ ရွည္လ်ားသည့္ ရန္ကုန္- မႏၲေလး အျမန္လမ္းကို ထိန္းသိမ္းေရး လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ရာတြင္ ထိန္းသိမ္းေရး လုပ္ငန္း သံုးမ်ဳိးျဖင့္ အပိုင္းလိုက္ လုပ္ကိုင္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိသည္။
ေဆာင္ရြက္ရာတြင္ အင္တာနက္ ေဖ့စ္ဘုတ္ စာမ်က္ႏွာမ်ားမွ အႀကံျပဳ အသိေပးမႈကို ေတြ႕ရွိရ သည္ႏွင့္ ျပင္ဆင္ ထိန္းသိမ္းျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားကို ခ်က္ခ်င္း လုပ္ကိုင္ ေဆာင္ရြက္ျခင္း ျဖစ္သည္။ ရန္ကုန္- မႏၲေလး အျမန္လမ္း ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းေရးအဖြဲ႕ အေနျဖင့္ အျမန္ လမ္းမႀကီး၏ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို အခ်ိန္ႏွင့္ တစ္ေျပးညီ အျမန္ဆံုး ျပန္လည္ျပဳျပင္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိရာ ရန္ကုန္- မႏၲေလး အျမန္လမ္း မိုင္ (၃၄၄/၆) ရွိ ေက်ာက္ဆည္- တံတားဦးလမ္း Underpass ၏ ကြန္ကရစ္ ပလက္ေဖာင္းတံုး ( fancy Block )မ်ား ပ်က္စီးယိုယြင္း ေနမႈကို ေဖ့စ္ဘုတ္ စာမ်က္ႏွာမွ အႀကံျပဳ အသိေပးခဲ့မႈ အရ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ရန္ကုန္- မႏၲေလး အျမန္လမ္း အတြက္ လိုအပ္ခ်က္မ်ား အေပၚ အႀကံျပဳလိုပါက https://www.facebook.com/ygnmdyexpressroad ကို Link လုပ္ၿပီး လာေရာက္ အႀကံျပဳ ႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။ (၃၃၆)
#Yadanarpondaily
#ရတနာပံုေန႔စဥ္
No comments:
Post a Comment