ရန္ကုန္ ၊ ၆-၁-၂ဝ၁၆
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆုိ႔မႈ အမ်ားဆံုးမီးပြိဳင့္ လမ္းဆံုမ်ားတြင္ တစ္ခုအပါအ၀င္ ျဖစ္သည့္ ကုကၠိဳင္းလမ္းဆံု ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းသည္ ယခုအခါ လုပ္ငန္းအားလံုး ၉၀ ရာခိုင္ႏႈန္း ၿပီးစီးလာၿပီ ျဖစ္ရာ ျပည္ေထာင္စု ေန႔တြင္ ယာဥ္မ်ားစတင္ ျဖတ္သန္း ႏိုင္ေတာ့မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ထိုတံတားႀကီးကို Capital Construction ကုမၸဏီမွ ၂ဝ၁၅ စက္တင္ဘာလတြင္ စတင္တည္ေဆာက္ ခဲ့သည္။ တံတားႀကီးကို ကမၻာေအး လမ္းမႀကီးအတိုင္း ျမန္မာပလာဇာ ကုန္တိုက္ႀကီးေရွ႕ လမ္းနီမွတ္တိုင္မွ စတင္ကာ ကုကၠိဳင္းမီးပိြဳင့္အား ျဖတ္သန္း၍ အႏုပညာ အထက္တန္းေက်ာင္းေရွ႕ အထိ ဆက္သြယ္ တည္ေဆာက္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။
ယခုအခါတြင္ ဘိုးပိုင္လုပ္ငန္း၊ သံေပါင္ဆင္ လုပ္ငန္းမ်ား ရာႏႈန္းျပည့္ ၿပီးစီးကာ ပင္မ တံတားေပၚ၌ ကြန္ကရစ္ ခင္းျခင္း လုပ္ငန္းသည္ ၂ဝ ရာခိုင္ႏႈန္း ၿပီးစီးလာၿပီ ျဖစ္သည္။ ကတၱရာခင္းျခင္း လုပ္ငန္းကို ေဖေဖာ္ဝါရီ လဆန္းပိုင္းတြင္ စတင္မည္ ျဖစ္သည္။
''သံေပါင္ဆင္ လုပ္ငန္းနဲ႔ ကြန္ကရစ္ခင္း အလုပ္ေတြ လုပ္ေနရလို႔ ေန႔စဥ္ယာဥ္ေတြ အသြားအလာ မျပတ္ေအာင္ ယာဥ္သြားလာမႈ အစီးေရ နည္းတဲ့ ည ၁၁ နာရီမွ နံနက္ ၅ နာရီအထိ လုပ္ငန္းခြင္ ေနရာေလးေတြ ကိုသာပိတ္ၿပီး ႏိုင္ငံျခားသား အင္ဂ်င္နီယာ၊ ျမန္မာ အင္ဂ်င္နီယာ ၃ဝ ဦး၊ လုပ္သားအင္အား ၃ဝဝ ခန္႔နဲ႔ ေန႔ဆိုင္းညဆိုင္း ခြဲၿပီး လုပ္ေနတယ္။ သတ္မွတ္ၿပီးစီးရက္ ေမလထက္ တစ္လခြဲေစာ ၿပီးမွာျဖစ္ပါတယ္။ လက္ရွိ ပိတ္ထားတဲ့ လမ္းကိုလည္း ဇန္နဝါရီ ၁၅ ရက္မွာ ျပန္ဖြင့္ေပးမွာပါ။ ယာဥ္ေတြ အရင္အတိုင္း ကမၻာေအး လမ္းကို အသံုးျပဳႏိုင္ပါၿပီ။ ဆရာစံလမ္းကို ပတ္စရာ မလိုေတာ့ ပါဘူး''ဟု စီမံကိန္း မန္ေနဂ်ာ ဦးေက်ာ္သူရ ကေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ၂ဝ၁၅-၂ဝ၁၆ ဘ႑ာႏွစ္ ဘတ္ဂ်က္ ေမလတြင္အၿပီး အၿပိဳင္ တည္ေဆာက္ ေနေသာ တာေမြ ခံုးေက်ာ္တံတား၊ ရွစ္မိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတား၊ ငမိုးရိပ္ (သုနႏၵာ)တံတား ႏွင့္ ယခု ကုကၠိဳင္း ခံုးေက်ာ္တံတား အပါအဝင္ တံတားေလးစင္း တြင္ ကုကၠိဳင္း ခံုးေက်ာ္တံတား သည္ ၿပီးစီးမည့္ရက္ထက္ တစ္လေစာကာ ျပည္ေထာင္စုေန႔ တြင္ ယာဥ္မ်ား စတင္ျဖတ္သန္း ႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။
ထိုတံတားႀကီး ၿပီးစီးလွ်င္ ယာဥ္မ်ား ကမာၻေအး လမ္းမႀကီးအတိုင္း ကုကၠိဳင္းမီးပိြဳင့္ လမ္းဆံုအား ေတာက္ေလွ်ာက္ ျဖတ္သန္း ေမာင္းႏွင္ႏိုင္သလို တကၠသိုလ္ ရိပ္သာလမ္း ကုကၠိဳင္းမီးပိြဳင့္ လမ္းဆံုတြင္လည္း ယခင္ထက္ လ်င္ျမန္စြာ သြားလာႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။
တံတားသည္ RC သံကူကြန္ကရစ္ အမ်ဳိးအစား ျဖစ္ၿပီး ယာဥ္ အသြား/အျပန္ ေလးလမ္းသြား ျဖစ္သည္။ တံတားေအာက္ ကမၻာေအးလမ္း ေပၚတြင္ ယာဥ္အသြား တစ္လမ္း အျပန္တစ္လမ္း ပါဝင္ေသာေၾကာင့္ ယာဥ္မ်ား အသြားအျပန္ ေျခာက္လမ္း အသံုးျပဳႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။ တံတား ကင္းလြတ္အျမင့္ ၄ ဒသမ ၉ မီတာရွိသည္။ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တစ္စီးခ်င္း ၇၅ တန္ခံႏိုင္ၿပီး တစ္နာရီ ကီလိုမီတာ ၆ဝ ႏႈန္း ျဖတ္သန္း ေမာင္းႏွင္ႏိုင္သည္။
ေမာင္မ်ိဳး (ဧရာဝတီ)
ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၁၆)
No comments:
Post a Comment