Pages

Thursday, November 19, 2015

ရန္ကုန္ျမစ္အတြင္း ႏုိင္ငံတကာသေဘၤာႀကီးမ်ား ၀င္ေရာက္မႈ မ်ားျပားလ်က္ရွိ



ရန္ကုန္ ၊ ၁၉-၁၁-၂၀၁၅

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႀကီး သည္ ႏုိင္ငံတကာ ႏွင့္ကုန္စည္ သြက္လက္ ျမန္ဆန္စြာ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ ေပးေနေသာ ဆိပ္ကမ္းႀကီး မ်ားစြာ တည္ရွိရာ ၿမိဳ႕ႀကီးျဖစ္၍ ရန္ကုန္ျမစ္ အတြင္းတြင္လည္း ႏုိင္ငံတကာမွ ႏုိင္ငံကူး သေဘၤာႀကီး အေျမာက္အျမား ဝင္ထြက္ သြားလာလ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ဗိုလ္တေထာင္ ဘုရားကမ္းေျခ ႏွင့္ ဒလၿမိဳ႕ဘက္ သမၼတ ကမ္းေျခအၾကား ရန္ကုန္ ျမစ္ေၾကာင္းတြင္ ယမန္ေန႔ နံနက္ ၈ နာရီ က ကုန္ေသတၱာမ်ား တင္ေဆာင္ၿပီး ဝင္ေရာက္လာေသာ ႏုိင္ငံကူး သေဘၤာႀကီး မ်ားကို ေက်ာက္ခ် ရပ္နားႏုိင္ရန္ အတြက္ ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ တြဲဆြဲေရယာဥ္ မ်ား အသံုးျပဳ၍ ေရေၾကာင္းျပ လိုအပ္ခ်က္ အရ ေနရာတည့္မတ္ တြန္းပို႔ေနေၾကာင္း သိရသည္။

ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ တာန္၀န္ရွိသူ ဦးေအာင္ေရႊ က ''ေရေသရက္ ဆုိရင္ သေဘၤာေတြက မလည္ႏုိင္ဘူး။ အဲသလို မလည္ႏုိင္တဲ့ သေဘၤာေတြကုိ ေရေၾကာင္းျပ လုိအပ္ခ်က္အရ အဲဒီတြဲဆြဲ ေရယာဥ္ေတြကို အသံုးျပဳ ၿပီး တြန္းလွည့္ ေနရာခ်ထား ေပးရပါတယ္။ အဓိက က သေဘၤာႀကီးေတြ ေက်ာက္ခ်မယ့္၊ ျပန္ထြက္မယ့္ အခါမ်ဳိးမွာ ေဆာင္ရြက္ေပး ရတာပါ'' ဟု ေျပာျပသည္။

''အခုတေလာ ျမစ္အတြင္း ႏုိင္ငံတကာက သေဘၤာႀကီးေတြ အဝင္အထြက္ မ်ားတယ္။ ေက်ာက္ခ် ရပ္နားမယ့္၊ ျပန္လည္ ထြက္ခြာမယ့္ သေဘၤာႀကီး ေတြကို ဆိပ္ကမ္းက တြန္းေရယာဥ္ ေတြနဲ႔ ေနရာခ်ေပး ေနတာကိုလည္း အၿမဲေတြ႕ ေနရတယ္'' ဟု သမၼတဆိပ္ကမ္း စက္သမၺန္ဆိပ္ ဥကၠ႒ ဦးသန္းၿငိမ္း က ေျပာသည္။

ရန္ကုန္ျမစ္ကမ္း တစ္ေလွ်ာက္တြင္ သန္လ်င္ၿမိဳ႕နယ္ရွိ သီလဝါ ဆိပ္ကမ္းႏွင့္ ရန္ကုန္ကမ္းေျခ ရွိ M.P.E ဆိပ္ကမ္းေဗာ္ရာ၊ ဗိုလ္ေအာင္ေက်ာ္၊ ဆူးေလ၊ ျမန္မာ့စက္မႈ ဆိပ္ကမ္း (MIP) ၊ဗားဂရာႏွင့္ ေအးရွားေဝါလ္ စသည့္ ဆိပ္ကမ္းႀကီးမ်ား ရွိၿပီး ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပုိင္တြင္ နတ္မင္း (မီးသတ္တြဲဆြဲ) ႏွင့္ မာန္ေအာင္(၃)၊ နတ္သား(၁)၊ နတ္သား(၂)၊ ဟုိင္းႀကီး၊ ေတဇ၊ ေဟမ၊ ကုန္ေဘာင္ စသည့္ တြဲဆြဲေရယာဥ္ မ်ားရွိေၾကာင္း သိရသည္။ (သန္းေဌး-ဒလ)

ျမ၀တီေန႔စဥ္ ၊ စာ(၁၆)

No comments:

Post a Comment