Pages

Wednesday, December 10, 2014

စိန္တစ္လံုးသရက္သီး ကုိ Diamond Mango အမွတ္တံဆိပ္ျဖင့္ ႏုိင္ငံတကာသုိ႔ ထုိးေဖာက္ႏုိင္ရန္ ကုိရီးယား KIPO ႏွင့္ KIPA တုိ႔မွ အကူအညီ ေပးမည္


မႏၲေလး ၊ ၁၀-၁၂-၂၀၁၄

ျမန္မာႏုိင္ငံ မႏၲေလးေဒသ ၏ နာမည္ႀကီး စိန္တစ္လံုး သရက္သီးအား Diamond Mango အမွတ္တံဆိပ္ျဖင့္ ကမၻာက သိရွိႏိုင္ရန္ႏွင့္ ႏိုင္ငံတကာသို႔ ထိုးေဖာက္ႏိုင္ ရန္ သိပံၸႏွင့္ နည္းပညာ ဝန္ႀကီးဌာန ႏွင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံ သစ္သီးဝလံ ပန္းမန္ ႏွင့္ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ စိုက္ပ်ဳိး ထုတ္လုပ္ ေရာင္းခ်သူမ်ား အသင္းတို႔ ပူးေပါင္း၍ Branding Strategy  ကို အသံုးျပဳႏုိင္ရန္ ကိုရီးယား အသိဉာဏ္ ပစၥည္း မူပိုင္ခြင့္႐ံုး KIPO (The Korean Intellectural Property-Office,kipo) ၊ KIPA (korea Invention Promotion Association) အသိဉာဏ္ ပစၥည္းဌာနတို႔၏ အကူအညီျဖင့္ ျပဳလုပ္မည့္ အေၾကာင္း စာနယ္ဇင္း ရွင္းလင္းပြဲကို ဒီဇင္ဘာ ၅ ရက္ ၁ နာရီက မႏၲေလး ခ်မ္းေအးသာစံ ၿမိဳ႕နယ္ရွိ SMART HOTEL တြင္ က်င္းပခဲ့သည္။

ေရွးဦးစြာ ျမန္မာႏုိင္ငံ သစ္သီးဝလံ ပန္းမန္ႏွင့္ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ စိုက္ပ်ဳိးထုတ္လုပ္ ေရာင္းခ်သူမ်ား အသင္း MFVP ဥကၠ႒ ဦးစိုးသန္းမင္းဒင္ က နာမည္ေက်ာ္ စိန္တစ္လံုး သရက္သီးအား မွတ္ပံုတင္ရန္ ေျခလွမ္းအစ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ျမန္မာ့ သစ္ရက္သီး ကမၻာက သိေစရန္ ေမွ်ာ္မွန္းထားေၾကာင္း၊ စိန္တစ္လံုး သရက္သီးသည္ အခ်ဳိဓာတ္ ၁၉ မွ ၁၃ ထိ ရွိေၾကာင္း၊ ရံဖန္ရံခါတြင္ အခ်ဳိဓာတ္ ၂၇ မွ ၂၈ ထိ ရွိသည္ကို ေတြ႕ရတတ္ ၿပီး ထူးျခားေသာ ရနံ႔ေၾကာင့္ ဖြက္ထား၍ မရေသာ အသီး ျဖစ္ေၾကာင္း ရွင္းလင္း ေျပာၾကားသည္။

ထို႔ေနာက္ သိပံၸႏွင့္ နည္းပညာ ဝန္ႀကီးဌာန၊ နည္းပညာ တကၠသိုလ္ (ေက်ာက္ဆည္) ဇီဝ နည္းပညာဌာန ပါေမာကၡ ေဒါက္တာ သန္းသန္းစိန္ က သုေတသနျပဳ ထားရွိမႈႏွင့္ ကိုရီးယား KIPO ႏွင့္ KIPA တာဝန္ရွိသူမ်ား က ေဆာင္ရြက္ေပးမည့္ အပိုင္းမ်ားကို ရွင္းလင္း ေျပာၾကား ၾကသည္။

ျမန္မာ့စိန္တစ္လံုး သရက္သီးဟု ကမၻာက သိရွိလာေစရန္ Packing design logo design မ်ားကို သရက္သီး စိုက္ပ်ဳိးထုတ္လုပ္ သူမ်ားအား အသံုးျပဳႏုိင္ရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ က်င္းပ ျပဳလုပ္ျခင္း ျဖစ္ၿပီး သိပၸံႏွင့္နည္းပညာ ဝန္ႀကီးဌာန မွလည္း တာဝန္ယူ ေရးဆြဲလ်က္ ရွိေသာ အသိဉာဏ္ ပစၥည္း မူပိုင္ခြင့္ ဥပေဒမ်ား အနက္ ကုန္အမွတ္တံဆိပ္ ဥပေဒႏွင့္ စက္မႈ ဒီဇိုင္း မူပိုင္ခြင့္ ဥပေဒမ်ားမွ ကုန္ အမွတ္တံဆိပ္ အကာအကြယ္ ေပးျခင္း၊ ဒီဇုိင္း အကာအကြယ္ ေပးျခင္းအျပင္ ပထဝီဆိုင္ရာ အၫႊန္းဟု ေခၚေသာ မိမိႏုိင္ငံ၏ မူရင္းေဒသ ထြက္ကုန္မ်ားအား အကာအကြယ္ ေပးျခင္းတို႔ကို ရွင္းလင္း အသိေပးျခင္း တုိ႔ျဖင့္ ျမန္မာ့ စိန္တစ္လံုး သရက္သီးသည္ ျမန္မာႏိုင္ငံ အလယ္ပိုင္း ေက်ာက္ဆည္ခ႐ုိင္ မူရင္းေဒသ၏ ထြက္ကုန္ အစစ္အမွန္ ျဖစ္သည့္အျပင္ အလြန္အရသာ ရွိၿပီး Export Quality အဆင့္မီေသာ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ GI Product ျဖစ္သည့္အတြက္ ၄င္းအား Branding Strategy ကို အသံုးျပဳ၍ ျပည္ပႏိုင္ငံ မ်ားသို႔ တင္ပို႔ျခင္းျဖင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံရွိ သရက္သီး ထုတ္လုပ္သူမ်ား အမွန္တကယ္ အက်ဳိးအျမတ္ ျဖစ္ေစႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။ (၀၄၂)

#Yadanarpondaily
#ရတနာပံုေန႔စဥ္

No comments:

Post a Comment